Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
poniedziałek, 28 maja 2018 r.

Budżet Obywatelski 2019

 Zakończyliśmy przyjmowanie wniosków do Budżetu Obywatelskiego 2019. Rozpoczęła się weryfikacja pod względem formalnym, która potrwa do 25 maja. Dziękujemy za wszystkie wnioski z licznymi pomysłami.

 

 
Dodano: 2018-04-20 Autor: Monika Zapotoczna
Budżet Obywatelski 2019 – ruszają konsultacje! Do rozdysponowania jest 6 milionów złotych!

 

 

 

Zadania zgłaszane do budżetu obywatelskiego będą podzielone na następujące kategorie:

 

1) zadania ogólnomiejskie, na które przeznaczona zostanie kwota w wysokości 1/3 z kwoty przeznaczonej na Budżet Obywatelski na rok 2019 r. ( 2 mln złotych )

 

2) zadania okręgowe, lokalizowane na obszarach pięciu okręgów, których granice określa załącznik nr 1, na które przeznaczona zostanie kwota w wysokości 2/15 z kwoty przeznaczonej na Budżet Obywatelski na rok 2019 r. na każdy z 5 okręgów. ( 200 tysięcy złotych na jedno zadanie )

 

Określenie granic okręgów budżetu obywatelskiego dla zadań okręgowych – mapa. ( Załącznik nr 2)

 

Koszt jednego zgłoszonego zadania nie może przekroczyć dla zadania ogólnomiejskiego 1.000.000 zł, a dla zadania okręgowego 200.000 zł.  

 

Zgłoszenia zadań do budżetu obywatelskiego może dokonać:

 

1) każdy mieszkaniec Miasta Zielona Góra, który kończy 13 lat w roku 2018;

 

2) instytucje publiczne, organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie działające na terenie Miasta Zielona Góra.

 

Składanie przez mieszkańców propozycji zadań do projektu budżetu na 2019 rok w ramach budżetu obywatelskiego do 20 maja 2018r.

W wersji papierowej wnioski będą przyjmowane do 18 maja 2018r. W wersji elektroniecznej do 20 maja 2018rZgłoszenia zadania należy dokonać na formularzu.  ( Załącznik nr 1)

 

Wypełniony i podpisany formularz należy złożyć w Biurze Obsługi Interesantów (parter) Urzędu Miasta Zielona Góra w godzinach funkcjonowania lub w siedzibie Biura Analiz i Rozwoju Urzędu Miasta Zielona Góra przy al. Niepodległości 13, albo przesłać zeskanowany oryginał dokumentu pocztą elektroniczną na adres budzet2019@um.zielona-gora.pl.

 

 

Harmonogram Budżetu Obywatelskiego 2019

 

1 maja 2018 – START BO 2019

 

Od 1 maja do 18 maja – składanie przez mieszkańców propozycji zadań do projektu budżetu na 2019 rok w ramach budżetu obywatelskiego oraz prowadzenie akcji informacyjnej

 

11 maja i 18 maja – konsultacje w sprawie wypełniania wniosków do BO 2019 –

Ratusz s. 11 od godz.14:00 do godz. 17:00

 

Od 20 maja do 10 czerwca (cztery etapy) – weryfikacja propozycji mieszkańców przez Urząd Miasta Zielona Góra

 

Etap I21- 25 maja – weryfikacja formalna ze strony Urzędu Miasta Zielona Góra

 

Etap II28 maja – 30 maja – tryb odwoławczy – ewentualna korekta wniosków przez wnioskodawców

 

Etap III – 1 czerwca – podanie do publicznej wiadomości zweryfikowanej listy zadań

 

Etap IV – 2 – 10 czerwca – kampania promocyjna zgłoszonych wniosków

 

Od 11 czerwca do 30 czerwca – głosowanie nad propozycjami zadań

 

Od 2 lipca do 30 lipca – liczenie głosów przez Urząd Miasta Zielona Góra

 

Do 31 lipca – ogłoszenie wyników konsultacji

 

Załączniki