
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
W związku z rozpoczęciem prac nad projektem „Programu współpracy Miasta Zielona Góra z organizacjami pozarządowymi na rok 2018” zapraszamy organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do aktywnego udziału we współtworzeniu ww. dokumentu.
Punktem wyjścia do prac nad przyszłorocznym Programem jest treść obowiązującego „Programu współpracy Miasta Zielona Góra z organizacjami pozarządowymi na rok 2017”, dostępnego na stronie: www.zielona-gora.pl w zakładce: „Organizacje pozarządowe” oraz
w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu.
Uwagi, zmiany i propozycje należy zgłaszać w terminie do dnia 15 września 2017 r. poprzez załączony formularz, który można:
Ø przesłać w formie elektronicznej (skan) na adres: organizacje@um.zielona-gora.pl ;
Ø złożyć osobiście w Wydziale Sportu, Kultury i Turystyki Urzędu Miasta Zielona Góra,
ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, pok. 305A lub pok. 309;
Ø przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Zielona Góra, Wydział Sportu, Kultury i Turystyki,
ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra;
Ø przesyłać faksem na numer: (+48) 68 45 64 319.
Na podstawie zgłoszonych uwag, zmian i propozycji przygotowany zostanie projekt Programu współpracy na rok 2018, który następnie zostanie skierowany do konsultacji, na zasadach i w trybie odrębnej uchwały rady.