Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
środa, 13 grudnia 2017 r.

Nowości

Dodano: 2017-03-20 Autor:
 
 

 

KOMUNIKAT

 

 

w sprawie miejsc pobierania i składania wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego, świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego w Zielonej Górze.

 

I. Druki wniosków będą udostępnione w niżej wym. pkt od 1 sierpnia 2017  r.

Druki wniosków o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego, świadczeń rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego  w Zielonej Górze będzie można pobrać i złożyć w:

 

1.     Urząd Miasta:

 

 

  od 1 sierpnia 2017 r.  do 30 września 2017 r.,

 

a) Wydział Świadczeń Rodzinnych ul. Długa 13:

 

  - w Biurze Obsługi Interesanta - I piętro, nowy budynek, w każdy poniedziałek i wtorek w godz. od 8.00 – 17.00, w pozostałe dni tygodnia w godzinach pracy wydziału,

Obowiązuje system kolejkowy: biletomat czynny od godz. 7.30 do 14.00

 

 

od 1 października 2017 r.

 

 - w Biurze Obsługi Interesanta Wydział Świadczeń Rodzinnych – ul. Długa 13, I piętro, nowy budynek –  w godzinach pracy Biura Obsługi Interesanta,

 

 

 

W okresie od 1 sierpnia 2017 r. do 30 września 2017 r. druki wniosków na świadczenie wychowawcze na drugie i kolejne dziecko można pobrać i złożyć w:

 

a) Wydział Świadczeń Rodzinnych ul. Długa 13:

 

- Stanowiska nr 2 i 4, stary budynek, I piętro, w godzinach pracy wydziału,

 

- Stanowisko przy portierni, parter, w każdy poniedziałek i wtorek w godz. od 8.00 – 17.00, w pozostałe dni tygodnia w godzinach pracy wydziału,

 

             - Biuro Obsługi Interesanta - Informacja ogólna – ul. Podgórna 22 - godz. 8.00 –  15.00

 

 

Druki wniosków dostępne są również: Miejski serwis internetowy – pod adresem:

 

www.bip.zielona-gora.pl/Co i jak załatwić w Urzędzie/Świadczenia Rodzinne

 

 

Jednocześnie w budynku Wydziału Świadczeń Rodzinnych przy ul. Długiej 13 – na parterze, będą  utworzone dwa stanowiska do pomocy osobom zainteresowanym w prawidłowym wypełnieniu wniosków – punkty czynne w godzinach pracy wydziału.

 

 

 

II. Termin składania wniosków – od 1 sierpnia 2017 r.   

 

 

 

III. Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami będą dostępne i  mogą być składane również:

 

1.     drogą elektroniczną za pomocą systemu teleinformatycznego: Platforma Informacyjno – Usługowa CSIZS Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, na stronie www.empatia.mpips.gov.pl

2.     poprzez udostępnioną przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych – Platformę Usług Elektronicznych – PUE.

3.     poprzez banki krajowe świadczące usługi drogą elektroniczną, spełniające wymogi określone przez ministra właściwego do spraw rodziny.

4.     za pośrednictwem Poczty Polskiej do Wydziału Świadczeń Rodzinnych.

 

IV. Najważniejsze informacje o świadczeniach wychowawczych, świadczeniach rodzinnych i świadczeniach z funduszu alimentacyjnego można będzie znaleźć w miejskim serwisie internetowym pod adresem www.zielona-gora.pl/ Pytania i odpowiedzi/Świadczenia Rodzinne – od 1 sierpnia 2017 r.

 

 

Opracowała:

Wioletta Grabowska  Naczelnik

Wydział Świadczeń Rodzinnych

Urząd Miasta Zielona Góra

 

« powrót